piątek, 25 lutego 2011

Le penseur



Sierpień 2010

8 komentarzy:

  1. jak nikt podglądasz kotowate;]

    uwielbiam to pierwsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. ejże ejże za ile sprzedasz tego kota ? Herkulesa mam na tapecie ale teraz to chyba zmienie : )chyba ze zrobisz mi kolaż na tapete: )

    OdpowiedzUsuń
  3. hey :) thank you
    Your photos are very interesting
    I would really think that we keep in touch
    what do you think ?
    i follow you ;)

    www.sciandosullenuvole.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. łał łał łaał, kotek jest niesamowity:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak pierwszy raz zalogowałam się na Hasioku- zdjęcie numer jeden było jednym z pierwszych jakie zobaczyłam w galerii- zrobiło (i nadal robi) na mnie wielkie wrażenie...niesamowita obróbka plus uchwycony moment- ost. próbowałam kociaka złapać w kadr- ale bestie ruchliwe są ;) ciekawa jestem co tak przykuło jego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...